Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Bestilte V40 24. september. Gleder meg som en unge! Nedtur når bilselgeren ringte tilbake og sa at det blir levering først i april. Årsaken skulle ligge i panoramaglasstaket....? Har noen andre hørt om forsinkelser på grunn av dette? Uansett så tror og håper jeg at den dukker opp litt før. Men den som går og venter på noe godt kan aldri få venta lenge nok!

Konfigurasjonen:V40 D2 99g Momentum, ishvit, panorama glasstak, plusspakke, intropakke, aluf Taranis 18", high perf multimedia, stylingsett, takspoiler, sort skinn, parkeringsassist,
sportbilsentusiasten skrev:
mrnilsson skrev:Yes bilen är nu i steg 8 (leverans v46)
Hur ser man detta?
Får man en länk till en hemsida då man beställer sin bil eller?
Japp, du kommer att få ett mail från Volvo med länk och inloggningsuppgifter så att du kan följa produktionen av bilen.
vidaldo skrev:Bestilte V40 24. september. Gleder meg som en unge! Nedtur når bilselgeren ringte tilbake og sa at det blir levering først i april. Årsaken skulle ligge i panoramaglasstaket....? Har noen andre hørt om forsinkelser på grunn av dette? Uansett så tror og håper jeg at den dukker opp litt før. Men den som går og venter på noe godt kan aldri få venta lenge nok!

Konfigurasjonen:V40 D2 99g Momentum, ishvit, panorama glasstak, plusspakke, intropakke, aluf Taranis 18", high perf multimedia, stylingsett, takspoiler, sort skinn, parkeringsassist,

Er det noen andre som har bestilt med panoramatak i det siste som har fått en konkret leveringsdato?
mobe skrev:
mobe skrev:Nu är den beställd vit V40 D2 med R-design, HP stereon och VoC

Vet ej leveransdatum än
Preliminär leverans är vecka 5, så nu är det bara att vänta :/
Jaha då är leveranstiden förlängd till V.8 :evil:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 43