Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Takk for hjelpen Vicster og Twendor. Noen som vet hvilke rettigheter jeg har når jeg har fått feil anlegg og betalt bilen?
Kan man forlange ny bil, eller må man nøye seg med ett avslag i pris?

Kanskje jeg burde starte en ny tråd?
mstrandbo skrev:HP har equalizer, sånn forresten.
Ok, takk. Det er ihvertfall ikke noen høyttaler på dashbordet som det skal være ved Premium anlegg. Har sjekket i kontrakten også, og der står det tydelig Premium pakke.
Står det noe i displayet om Dolby eller Audessy systemene når man starter bilen?
Innehåller Premium pakke Premium sound då? Jag kollad epå volvocars.no men där fanns inget premium pakke?

/Martin
MartinS skrev:Innehåller Premium pakke Premium sound då? Jag kollad epå volvocars.no men där fanns inget premium pakke?

/Martin
Det står under utstyrsnivå, og aktuelle tilbud. Teknikkpakke Premium Sound

I bestillingen står det Teknikkpakke premium V40N Premium Sound Multimedia 7" 15.000,-
JoSo skrev:
MartinS skrev:Innehåller Premium pakke Premium sound då? Jag kollad epå volvocars.no men där fanns inget premium pakke?

/Martin
Det står under utstyrsnivå, og aktuelle tilbud. Teknikkpakke Premium Sound

I bestillingen står det Teknikkpakke premium V40N Premium Sound Multimedia 7" 15.000,-
:-O) Jeg føler virkelig med deg! Du har absolutt ikke fått det du har betalt for.
I min kontrakt står det "teknikkpakke Prem sound". Det samme som hos deg? Hvordan kan de misse dette ?

Jeg hadde garantert ikke godtatt dette, da jeg alltid betaler for det beste anlegget og forventer å få det.
Og jeg mener det er stooor forskjell mellom anleggene.
Jeg hadde krevd ny bil!
Kan nesten ikke tenke meg hvor forbannet jeg selv ville ha vært i ditt tilfelle. Jeg håper det ordner seg til det beste for deg, lykke til.
Mvh Twendor
Tråkigt att höra att du fått en bil som saknar utrustning. :(
Det här verkar ju vara rent slarv (uforsiktighet) som har hänt i samband med att din bil har orderlagts.

Fel som denna uppkommer inte i fabriken.

Den som lagt beställningen på bilen borde vid minsta osäkerhet kontakta dig och fråga hur du vill ha din bil, det är ju en av anledningarna till att man väntar 10+ veckor.
När man sen tänker på vad en ny bil kostar, speciellt i Norge, borde du kunna begära en ny bil.
Kontakta din säljare.

Vad gäller Forbrukerrådet i Norge kan jag tipsa om följande länk.
http://www.forbrukerradet.no/tips-og-r% ... t--1128875

Min ligger still mitt emellan som den ska vid va[…]

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standa[…]