Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StringerBell
Theo skrev: Låter mycket lovande. Hoppas att hon har rätt och att hennes åsikt delas av andra.
"V40 är i särklass att titta på, att sitta i och att köra"
När i historien har svensk bilpress sågat en ny volvomodell?
av Amli
Och här är även ett litet klipp. Det här ser, mina ögon, ut att bli med råge den snyggaste Volvon! Nu blir jag sjukt sugen på en Volvo igen!! :P

av Amli
Jag håller med. Det ser modernt och fräscht ut. Är dock tveksam till digital hastighetsmätare men det verkar ju som att hela displayen är digital och då kan man säkert välja vilken info som ska visas gissar jag.
Användarvisningsbild
av StringerBell
Amli skrev:Jag håller med. Det ser modernt och fräscht ut. Är dock tveksam till digital hastighetsmätare men det verkar ju som att hela displayen är digital och då kan man säkert välja vilken info som ska visas gissar jag.
Det borde vara så.

Personligen föredrar jag starkt analoga, fysiska mätare. Det är en annan känsla med analogt. Jämför lyxklockor som alltid är mekaniska.
av Kluster
McDonald skrev:Klart snyggare bakdel utan bodykit, grymt fula plastbitar till bodykit
http://ottobrerosso1923.files.wordpress ... /02/12.jpg

med bodykit
http://ottobrerosso1923.files.wordpress ... /02/14.jpg

Detta är vad jag tror men den med bodykit ser ut att bli en hybrid/DRIVe-modell. På nuvarande C30 DRIVe har du en nästan liknande takspoiler samt dom där "snygga", i stortsett heltäckande, fälgarna (som även S40/V50 har).....det är bara vad jag spontant tror... :wink:
av pasten
Riktig, riktig cool. En sån får det bli i September. När Frugans C30 är 2 år.
En Drive med Aut. Den blå färgen verkar också helrätt!
Just nu väntar jag på min V60 Drive Automat. Hoppas den inte är tokslö? Lååång lev.tid var det iallafall. Får den V15.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
Konstigt elfel

Kolla om det finns några aktiva eller lagrad[…]

AC fungerar bara på en sida

AC:n kyler såvitt jag vet (åker P80) a[…]

Framvagnsbalk Volvo 240

Vad jag har hört så accepterar inte bi[…]