- ons 11 jun 2014, 09:49
Min volvo hoppade till steg 2 idag. 1 vecka sedan jag beställde den (B)
Moderator: Moderatorer
Robbex skrev:Min volvo hoppade till steg 2 idag. 1 vecka sedan jag beställde den (B)Trevligt! Vad fick du för leveransvecka på din?
wallbeeek skrev:V30. Ska börja byggas V.26.Robbex skrev:Min volvo hoppade till steg 2 idag. 1 vecka sedan jag beställde den (B)Trevligt! Vad fick du för leveransvecka på din?
chrillis skrev:Min Volvo gick precis till steg 2. Har beställt in T3 Momentum, ice white, med teknikpaket, panoramatak, stylingkit, belyst växelspaksknopp, 17"spiderfälgar och textilmattor. Tonade rutor fixar jag själv efter :lol: :lol: Ser fram emot leverans!! :lol: :lol:Hur mycket fick du betala extra för belyst växelspaksknopp ?
HeavyMetal skrev:1500:- har jag för mig. Men det får det vara värt. Smakar det så kostar det! :)chrillis skrev:Min Volvo gick precis till steg 2. Har beställt in T3 Momentum, ice white, med teknikpaket, panoramatak, stylingkit, belyst växelspaksknopp, 17"spiderfälgar och textilmattor. Tonade rutor fixar jag själv efter :lol: :lol: Ser fram emot leverans!! :lol: :lol:Hur mycket fick du betala extra för belyst växelspaksknopp ?
Själv rekommenderar jag reglerbart främre armstöd för 500:- extra till Momentum, värt varenda krona. :)