- fre 09 maj 2014, 18:08
Your Kinetic går inte att bygga med teknikpaketet, måste isf vara bugg på Bygg din Volvo. Till Your Momentum går det.
Moderator: Moderatorer
ErikV40 skrev:Har du parkeringshjälp bak?Jag fick pakeringshjälp bak med teknikpaketet som kostade 5900:- när jag valde till Momentum utrustningen. :)
Fick du i så fall lägga till det sidan om? eller ingick det i något paket?
therep skrev:Your Kinetic går inte att bygga med teknikpaketet, måste isf vara bugg på Bygg din Volvo. Till Your Momentum går det.Jo det går men då får du bara 5" skärmen istället för 7" som du får med Momentum. :)
HeavyMetal skrev:Men jag har köpt en V40 Your Momentum IItherep skrev:Your Kinetic går inte att bygga med teknikpaketet, måste isf vara bugg på Bygg din Volvo. Till Your Momentum går det.Jo det går men då får du bara 5" skärmen istället för 7" som du får med Momentum. :)
ErikV40 skrev:Har också beställt en V40 Your Momentum II och fick då Teknikpaket för 5900:-HeavyMetal skrev:Men jag har köpt en V40 Your Momentum IItherep skrev:Your Kinetic går inte att bygga med teknikpaketet, måste isf vara bugg på Bygg din Volvo. Till Your Momentum går det.Jo det går men då får du bara 5" skärmen istället för 7" som du får med Momentum. :)
Har också beställt en V40 Your Momentum II och fick då Teknikpaket för 5900:-Kollade just i mina papper. Det stod såklart 5900 för teknikpkt och då måste man lägga till parkeringshjälp för 3000.
Såg nu att teknikpaketet kostar mer till Momentum 8900:- men det verkar vara ett nytt paket med Sensus connect, vet dock ej om det är värt 3000:- extra mot gamla paketet.
ErikV40 skrev:Fick min V40 T2 Your Momentum II idag, eller igår blir det :D och det var pakeringshjälp bak på mitt teknikpaket för 5900:-Har också beställt en V40 Your Momentum II och fick då Teknikpaket för 5900:-Kollade just i mina papper. Det stod såklart 5900 för teknikpkt och då måste man lägga till parkeringshjälp för 3000.
Såg nu att teknikpaketet kostar mer till Momentum 8900:- men det verkar vara ett nytt paket med Sensus connect, vet dock ej om det är värt 3000:- extra mot gamla paketet.
Så funkar det på MY14. Till MY15 har dom redan slagit samman detta.
simonhalmstad skrev:Härligt att du är nöjd! :) Hur tycker du motorn är? Uppdatera gärna sen vad bilen har för förbrukning vore spännande att se hur mycket mer än T2 drar jämfört med en D2. :)Blev förvånad att T2:an faktiskt är rätt så pigg ändå, och även piggare en D2:an som jag jämförde med.
Stort tack igen för den här genomgå[…]