Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hälsningar från Finland!

En sådan har jag på kommande förhoppningsvis på vecka 42:

T3 Summum, Biarriz Blue

Digital instrumentpanel, pakeringskamera, High Performance ljudanläggning, 7" färgskärm, upplyst växelspaksknopp, nyckellöst system, Charcoal/charcoal/blond interiör (P520). Efteråt tog jag också en Center Court panelinlägg som jag hoppas ska vara en riktig snygg detalj. Jag har sett ett tiotal demobilar hos olika leverantörer men ingen med motsvarande interiör så det är spännande att se hur det blir. Listapriset med utrustningen blev ca 37.000 euro.
PeteS skrev:Hälsningar från Finland!

T3 Summum, Biarriz Blue

Digital instrumentpanel, pakeringskamera, High Performance ljudanläggning, 7" färgskärm, upplyst växelspaksknopp, nyckellöst system, Charcoal/charcoal/blond interiör (P520). Efteråt tog jag också en Center Court panelinlägg som jag hoppas ska vara en riktig snygg detalj. Jag har sett ett tiotal demobilar hos olika leverantörer men ingen med motsvarande interiör så det är spännande att se hur det blir. Listapriset med utrustningen blev ca 37.000 euro.
Grattis, och välkommen till forumet
Avuriel skrev:
mstrandbo skrev:Selv om jeg er nordbagge så tenkte jeg at jeg kunne legge inn min bestilling her også:

Modell: Volvo V40 D3 Momentum m/automat ishvit 614
DAB-radio
Oppvarmet frontrute
Parkeringssensor foran/bak
Plusspakke med timer
V40 introduksjonspakke
High Perf. Multimedia 7"
El. førerstol m/minne
Piggdekk på Matres felg

Totalt 416.500 NOK

Og forventet leveranse i februar :( :( Får håpe det kan gå litt fortere.
Ser ut att bli en mycket fin bil.
Men GUD, vad DYRT! 416500 NOK??? Är Volvo så dyr i Norge? Wow!
Dyrt det först om Konfigurerar drömbil i den danska konfiguratorn

Kom Ca 700.000 DKK det motsvarar 800.000 SEK

Jag är glad att jag inte bor i Danmark!

Prova själv
http://www.volvocars.com/dk/sales-servi ... rator.aspx
PeteS skrev:Hälsningar från Finland!

T3 Summum, Biarriz Blue

Grattis till ett fint val av bil!!! Du kommer inte o bli besviken.
mstrandbo skrev:Heldige dere i Sverige som har denne muligheten. Vi har ingen slik nettside å følge med på, så må spørre forhandleren om status....
Jeg må også spørre forhandleren om status.
Den skal produseres denne uken Uke 38.
Den kommer vel til forhandler uke 41-42
så tar det ca en uke til klargjøring.
skruffe skrev:Yes - leveransstatus 2! Fortfarande v44 som prel-leverans! Känner mig som ett litet barn på julafton! (eller några veckor innan julafton då) :D
Grattis... Väntar själv på att min order ska glida över till 2an (v45)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 43
230fk går snålt

Chipet ska vara gjort för 3 bar . Jag vet att[…]

Det varierar med årsmodeller och när ty[…]

Hej funderar på att byta ratt, har en MY 201[…]