Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har beställt min V40 D2 automat Momentum Teknpkt II.
+ drag, tonande rutor, VOC, ställbart armstöd, avbländande backspegel, textilmattor
Vinterdäck ingick
Fri försäkring 36mån (obegränsat milantal)
Fri service 36mån (3 service ingår, 2000, 4000 och 6000mil)

Byggvecka 19
Leveransvecka 23

Kan man koppla ihop Spotify med stereon via bluetooth?? Någon som vet??? Annars får det bli genom aux.

Hoppas på att det blir lite tidigare som många skriver om att det blir. Man längtar!
ErikV40 skrev:Har beställt min V40 D2 automat Momentum Teknpkt II.
+ drag, tonande rutor, VOC, ställbart armstöd, avbländande backspegel, textilmattor
Vinterdäck ingick
Fri försäkring 36mån (obegränsat milantal)
Fri service 36mån (3 service ingår, 2000, 4000 och 6000mil)

Byggvecka 19
Leveransvecka 23

Kan man koppla ihop Spotify med stereon via bluetooth?? Någon som vet??? Annars får det bli genom aux.

Hoppas på att det blir lite tidigare som många skriver om att det blir. Man längtar!

Låter som en trevlig bil :)
Jo då det går att köra blåtand och spotify.

/Magnus
Snowie skrev:

Låter som en trevlig bil :)
Jo då det går att köra blåtand och spotify.

/Magnus
Tack för svaret Magnus!

Din bil ser ju riktigt fin ut. Inte sparat på grejerna! :)
simonhalmstad skrev:Vad ska man med aux till? När man ändå har den fina finessen att man kan streama via blåtand? :)
Det är väl något som bara finns kvar sen innan Blåtand var vanligt. Blåtand kan vara lite instabilt men kalasbra när det fungerar. Om man är väldigt ljudkräsen så får du bättre ljud om kopplar ihop ipod/iphone via AUX.
En lite trist grej angående spotify + bluetooth är att låt&artistnamn inte följer med i sensus för en massa(alla?) människor. Det finns en enorm tråd på spotifys supportforum om detta. De sade först att android 4,3 och uppåt skulle lösa det men icke. Det verkar ligga hos spotify själva, för den inbyggda mediaspelaren har inga problem med sånt.
Men det går i alla fall att höra musiken :)
Lite uppgifter om leverans på min volvo

På "Min volvo" står det
Byggvecka 19
Leveransvecka 23

Enligt säljaren är bilen klar 20 maj (v21).
Hoppas på att man kan få bilen v22!
Beställt/köpt en lagerbil som kommer levereras nästa vecka (prel. 23/4).
Bilen är en V40 MY14 Your Momentum T3 i Biarritz blå, valde till mörkgrå 17" Freja fälgar istället för orginalmonterade Matres 16".
Hade gärna haft Teknikpaketet med men lagerbilar har ju den utrustning de har.
porschepake skrev:Beställt/köpt en lagerbil som kommer levereras nästa vecka (prel. 23/4).
Bilen är en V40 MY14 Your Momentum T3 i Biarritz blå, valde till mörkgrå 17" Freja fälgar istället för orginalmonterade Matres 16".
Hade gärna haft Teknikpaketet med men lagerbilar har ju den utrustning de har.
Om man kollar "Bygg din Volvo" så har färgen Biarritz blå utgått. Min beställda V40 är också Biarritz blå.
Attans att man köper gammal färg :P Haha.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Min ligger still mitt emellan som den ska vid va[…]

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standa[…]