Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

fjohan82 skrev:Undra vem dom kan lura på den bilen, utan värmare. Export till Italien eller Spanien kanske är att föredra....
antar att det bara monterar dit en vanlig motorvärmare och säljer. ska bli kul och se om de säljer dne här i stan :)

@ perra83, jag förstår dig, misstänker att det blir svårt att leva utan efter att ha haft det på denna nu!

det som är lite trist är ju att jag knappt sett någon röd v40cc i min stad, och nu kanske det kommer snurra en exakt likadan här... jag som ville vara lite "unik" (så unik man blir i e volvo...haha:) )
Att sälja en T3 utan värmare är nog inga problem. Det finns ju miljontals bensinbilar i sverige utan bränslevärmare..
AramisKD skrev:Har beställt en v40 D2 Momentum med lite extratjafs, fälgar, kombiinstrument, parkeringshjälp, tonade rutor etc.

Säljaren sa att leveranstiden ligger på ca 2,5mån. Fattar inte hur jag ska orka vänta så länge...
Härda ut och inte tänka på det, då kanske tiden går lite snabbare!

jag får vänta 3 månader på min, mitten på februari är det sagt. (har ju redan väntat 2 månader.... )
NightlyVega skrev:
AramisKD skrev:Har beställt en v40 D2 Momentum med lite extratjafs, fälgar, kombiinstrument, parkeringshjälp, tonade rutor etc.

Säljaren sa att leveranstiden ligger på ca 2,5mån. Fattar inte hur jag ska orka vänta så länge...
Härda ut och inte tänka på det, då kanske tiden går lite snabbare!

jag får vänta 3 månader på min, mitten på februari är det sagt. (har ju redan väntat 2 månader.... )
3 månader, verkar som att försäljningen av V40 går bra, eller tillverkas den I samma fabrik som XC90 ??:-/
Tillverkas i Gent... Min v40cc kommer till handlaren 8v veckor efter ordern, sedan tar det ju någon vecka för dom att fixa i ordning den. Drar det iväg över jul också så lär det bli 10-11 veckor totalt.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 21

Full tank i Arjeplog innan avfärd nu på[…]

Hej Kollar här finns säkert nån so[…]

Min D5 2012 fick stadigt ökande förbrukn[…]

Ventilationsgaller V90-18

Bilskrotar är ibland en bra källa till s[…]