Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Raw copper är en vanlig färg på v40cc introduktionsbilar, en flamenco red cross country är liter mer udda. :)
Färg är ju en fråga om smak... Min smak säger vad som helst men inte flamenco...
Sådäääär, då var det beställt!

Business Edition med Momentum och D3 manuell, Cross Country. Blev Raw koppar metallic färgen.

Tillägg: Eluppvärmd vindruta, Premium Sound, Auto avbländbar innerspegel, Panelinlägg wood, Drivers Alert system (med allt vad det innebär), Reglerbart främre armstöd, Alu hjul Larenta 17 silver. + Massa annat som är standard.

Sen fick jag med vinterhjul på köpet pga nån kampanj.

En fråga dock, om man kopplar in iphonen via usb, kan man styra spotify via bilen eller är det endast ipoden det gäller? Någon som kan testa detta med både USB och Blåtand?

SÅ JÄKLA NÖJD!
oooooh.. Då har du inte läst på ordentligt. ;)

Jag vill ALDRIG ha en bil igen utan möjlighet att ställa in eller starta värmaren via mobilen!
Helt fantastiskt funktion.. (Funkar via webbläsare också)
Sen får du meddelande om du t.ex glömt att låsa bilen...

Att komma ut till en uppvärmd bil där man inte behöver skrapa rutorna är väääldigt skönt. Jag använder även körjournalfunktionen frekvent då jag kör mest i tjänsten.

Ungefär hur lång väntetid är det nu?
joel80 skrev:oooooh.. Då har du inte läst på ordentligt. ;)

Jag vill ALDRIG ha en bil igen utan möjlighet att ställa in eller starta värmaren via mobilen!
Helt fantastiskt funktion.. (Funkar via webbläsare också)
Sen får du meddelande om du t.ex glömt att låsa bilen...

Att komma ut till en uppvärmd bil där man inte behöver skrapa rutorna är väääldigt skönt. Jag använder även körjournalfunktionen frekvent då jag kör mest i tjänsten.

Ungefär hur lång väntetid är det nu?
Ja, det är nog rätt skönt att komma ut till en varm bil, dock om jag känner mig rätt kommer jag inte använda det hehe.

Han sa 6-7 veckor, så vi får hoppas på det.
Vi har beställt en v40 cross country d2 be, svart solid med klimatpaket vinterdäck och sidescuffs. leverans v14 enligt min volvo. skulle egentligen inte köpt ny bil nu utan väntat ett par månader till. men det var ett sånt bra erbjudande nu så jag slog till. detta blir vår första svarta bil, ska bli spännande att se hur repkänslig den är. men ja vet med mig att ja kommer kunna sköta den. är bilvårdsnörd.
Ted68 skrev:Nu är jag i väntans tider med.
Volvo V40 D2 Momentum Automat , Svart Solid
Lackbehandling
Teknikpaket HP CD 7"
Volvo On Call
Eluppvärmt baksäte (ingick i Your Edition)
Diffuser med dubbla slutrör. (Det är ju snyggt :) )
R-Design backspegelkåpor.

Leverans vecka 10
Nu är min Volvo klar, ska bara lackbehandlas imorgon. Så imorgon efter jobbet åker jag in och hämtar hem den :-)-)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16

Min ligger still mitt emellan som den ska vid va[…]

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standa[…]