Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har fått reda på att min bil nu är färdigbyggd, den ska bara transporteras upp :)

någon här som har koll på hur lång tid det har tagit för era bilar från färdigbyggd tills dess att den levererats till er? :D

nu vill jag bara hoppa över ett par dagar och få bilen!!
Enligt min handlare skall min bil byggas den här vecka, och skall komma till åf i mitten av december. Så det verkar ta en månad från Gent till Göteborg.
MartinS skrev:Enligt min handlare skall min bil byggas den här vecka, och skall komma till åf i mitten av december. Så det verkar ta en månad från Gent till Göteborg.
ahaa, enligt min säljare så var transporten från Gent väldigt snabb, preliminärt var det sagt nästa vecka och det har hon inte ändrat på än :) så jag hoppas på det! :D

EDIT:
bekräftat av säljaren att jag ska kunna hämta ut bilen under nästa vecka!! :D :-))))) (D)
MartinS skrev:Har du fått bilen NightlyVega? Vad har du för spec?
Hämtade ut bilen igår på lunchen, men fel i leveransen och bränslevärmaren saknades. (går ej att eftermontera heller).

lutar åt att jag får köra en av deras andra bilar medans det byggs en ny åt mig... :)

ANTIKLIMAX deluxe.. :)
Usch, fy f-n va drygt... Ett sådant senario är man ju livrädd för..

Vänta du in en ny bil, det skulle jag gjort. Att vara med lånebil i 8 veckor är ju helt okej, jämfört med att sakna värmaren under flera år.
MartinS skrev:Usch, fy f-n va drygt... Ett sådant senario är man ju livrädd för..

Vänta du in en ny bil, det skulle jag gjort. Att vara med lånebil i 8 veckor är ju helt okej, jämfört med att sakna värmaren under flera år.
jag tar en ny bil, och får köra en av deras bilar med bränslevärmare så länge.

kul story att berätta senare iaf! :)
Vi är väldigt bortskämda med bränslevärmare. Flera vet nog knappt att dom har det i sina bilar.

Ja kollar min spec nästan varje dag efter ha missat det på förra nybilsbeställningen. Skit va förbannad ja blev då. Fick då gå ut från säljarens kontor.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 21

Gammal tråd, men jag hadde samma problem ida[…]

Vilken mjukvara har ni?

Två saker som jag tycker blev annorlunda eft[…]

3G släcks

Jag fick svar från Volvo förra å[…]