Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Backkameran skitas ner så himla fort så man måste hålla bilen ren ständigt där bak om man vill kunna se någorlunda i den. :P
PÅ sommaren är det ju rätt användbart.. speciellt om man kör husvagn/släp ofta. Jag saknar det på min... då speciellt dom gånger man ska backa och pricka något med kroken. :)
Det är väl lite av ett lyxtillbehör såsom skinn, elstol etc. :)
simonhalmstad skrev:Det är väl lite av ett lyxtillbehör såsom skinn, elstol etc. :)

Elstol är heltklart grymt, väldigt mycket enklare att få en bra sittpossition speciellt om man är flera som använder bilen.
Samt att man får att speglarna vinklar sig vid backning.

Skinn är jag dock väldigt skeptiskt till, gillar halvläder haft detta i samtliga bilar.
Så R-Design är perfekt i detta fall :)
Ted68 skrev:Ja, det blir lastpaketet där tonade rutor ingår för 3900 då. :)
Sen blir det även ett delbart drag.

Sen är jag lite inne på en backkamera med, är det någon som har nåt att säga om den? Bra eller dåligt.
Det fick räcka så, tonade rutor och backkamera och ett delbart drag.

Beställde ju som jag sa innan även R-Design backspegelkåpor, först trodde jag att det var monterat direkt från fabrik.
Men det var visst tillbehör och monteras efteråt. Fast det gör ju inget, då har jag två svarta i reserv ;)
Ted68 skrev:
Ted68 skrev:Ja, det blir lastpaketet där tonade rutor ingår för 3900 då. :)
Sen blir det även ett delbart drag.

Sen är jag lite inne på en backkamera med, är det någon som har nåt att säga om den? Bra eller dåligt.
Det fick räcka så, tonade rutor och backkamera och ett delbart drag.

Beställde ju som jag sa innan även R-Design backspegelkåpor, först trodde jag att det var monterat direkt från fabrik.
Men det var visst tillbehör och monteras efteråt. Fast det gör ju inget, då har jag två svarta i reserv ;)
Najs,
Personligen hade jag tagit delbart drag efteråt av någon annan handlare/affär och använt de 10k till något roligare på bilen som är svårt att eftermontera. Men det blir säkert skitbra tillslut :)
Ja, det var ett velande fram och tillbaka, men har saknat ett drag på min bil.

Så hade jag inte tagit med det direkt, så hade det nog inte blivit av den här gången heller ;)

Edit: Kollade på dina fina bilder som du har på din bil, ångrar mej nästan att jag inte köpte en vit V40, grymt snygg bakifrån med det extra "tillbehöret". Vad kostade det? ;)
Ted68 skrev:Ja, det var ett velande fram och tillbaka, men har saknat ett drag på min bil.

Så hade jag inte tagit med det direkt, så hade det nog inte blivit av den här gången heller ;)

Edit: Kollade på dina fina bilder som du har på din bil, ångrar mej nästan att jag inte köpte en vit V40, grymt snygg bakifrån med det extra "tillbehöret". Vad kostade det? ;)

Tyvärr kostar det pengar varje månad ;)
flea skrev:
iBelal skrev:En fråga till alla som har både 14 modellen eller tidigare,
Har ni aux ingång bredvid eran usb uttag inne i mittkonsolen?

Svara på detta, varken om ni har valt bluetooth eller inte så behöver
jag veta om hur Volvo tänker.....
Jag har usb & bluetooth men ingen aux ingång, aux ingång finns bara om man valt Performance Standard?
Även jag har USB och Bluetooth men ingen aux. Har High performance med 7" skärm.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16

Kan slå ett slag för Isudar och tr&arin[…]

Har en Hybrid T5. Uttagen 2020 juli. Nu (bara va[…]

Dragkontakt *Uppdaterad*

Vissa saker är det problem med om prylarna &a[…]

Använder Milenco Aero till XC40. Tror att det[…]