Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Bilnörden skrev:
DanneF skrev:Rebel Blue kommer till S40 R design!!! Wiiie!
Det skulle vara något det med T6 o awd.
En Rebel blue T5 AWD R Design blir det nog för min del, då T6an tyvärr inte lär hitta ner i V40in.
DanneF skrev:
Bilnörden skrev:
DanneF skrev:Rebel Blue kommer till S40 R design!!! Wiiie!
Det skulle vara något det med T6 o awd.
En Rebel blue T5 AWD R Design blir det nog för min del, då T6an tyvärr inte lär hitta ner i V40in.
Men tanken vore kul.....
Tittade på filmerna från presskonferansen.
Bild

Volvo måste satsa väldigt mycket pengar på just den här bilmodellen. Bara filmen som prescenterar de båda nya varianterna är väldigt påkostad.
Man säger själva på presskonferansen att volvo är inne i ett extremt expansivt skede och ska släppa 10 nyheter nästa år.

Frågan är om det är bra eller dåligt att gå ut med sådan information för den som nu tänker köpa.
Det är nog bara bra. Folk som tvivlar på ett märkes ekonomiska hälsa köper aldrig bil. Jag jobbade på saab-åf när det började pratas om kk... Folk köpte inte ens gamla beg-hinkar. Det var 100% fullkomligt omöjligt att sälja de kärrorna. Att skryta om att det går bra nu är GULD för försäljningen.

Dessutom lär de ju knappast komma med nyheter som konkurrerar med sina nuvarande modeller. Släpper man nytt gör man det i ny pris/storleksklass.

Varningen om åldrat bränsle kommer n&[…]

Volvo VIDA till Android?

Hej Är det någon som har VIDA på […]

Dra ut dom bara vid demo ,vid mont,tryck i dam bar[…]

Kan man rengöra skenorna utan att ta bort sto[…]