- tor 08 dec 2016, 21:10
#1131208
Semmelman:
Hade en liten historia förra vintern där jag skulle sluta kl. 21 en dag som det snöade mycket. Ställde värmaren på 21, men av lite olika orsaker blev jag kvar till 1-tiden innan jag kunde åka hem. Då hade värmaren smält en hel del av snön, som sedan hade frusit på igen. Det tog mig en halvtimme att hacka bort isen :lol:
Nä men, som det är idag skulle så klart VOC vara det bästa då bilen ändå står en bra bit bort. Alla bilar jag lyckas falla för saknar dock det av någon anledning. :mrgreen: Men trots allt är det ju bara vinter 4 månader om året så jag får ta en ordentlig funderare på om det verkligen skulle vara värt; Eluppvärmd vindruta, bakruta och rumpa kommer man ändå rätt långt på. Nu vet jag ju i alla fall hur det ligger till på dem.
Tommy:
Det lät onekligen intressant! Definitivt något jag skall titta på!
Hade en liten historia förra vintern där jag skulle sluta kl. 21 en dag som det snöade mycket. Ställde värmaren på 21, men av lite olika orsaker blev jag kvar till 1-tiden innan jag kunde åka hem. Då hade värmaren smält en hel del av snön, som sedan hade frusit på igen. Det tog mig en halvtimme att hacka bort isen :lol:
Nä men, som det är idag skulle så klart VOC vara det bästa då bilen ändå står en bra bit bort. Alla bilar jag lyckas falla för saknar dock det av någon anledning. :mrgreen: Men trots allt är det ju bara vinter 4 månader om året så jag får ta en ordentlig funderare på om det verkligen skulle vara värt; Eluppvärmd vindruta, bakruta och rumpa kommer man ändå rätt långt på. Nu vet jag ju i alla fall hur det ligger till på dem.
Tommy:
Det lät onekligen intressant! Definitivt något jag skall titta på!
Tidigare:
'18 S60 D4 Classic R-design
'12 S40 D2 Classic Momentum
'18 S60 D4 Classic R-design
'12 S40 D2 Classic Momentum