- lör 05 dec 2015, 22:28
Före dess hade jag trygg-hansa, men kan inte minnas att jag hade något försäkringsärende hos dem. Däremot var de vid tillfället mycket dyrare än det erbjudandet jag fick från IF. Läget kan givetvis ha ändrat sig nu.
Har kollat bilförsäkring vid ett flertal tillfällen och jämfört men inget har hittills varit billigare än Volvia. Sånt här styrs ju inte bara av vem man är utan också till stor del var man bor som jag förstår det.
Har rabatt då jag både har bil (Volvia), lägenhet, hus och veteranbil hos dem.
Tar inte ställning till vilket fb som är bäst, det kan nog variera mellan olika försäkringstagare, men vill bara bemöta att IF genomgående skulle vara skräp.
Lövet skrev:Missnöjda kunder finns hos alla försäkringsbolag men If har bäst rating av alla faktisktHar haft IF i många år och de har alltid varit mycket enkla att ha med att göra när oturen eller tjuven varit framme.
"Vad gäller privata bilförsäkringar får If överlägsna 79[...]"
http://www.dn.se/nyheter/forsakringsbol ... da-kunder/
Före dess hade jag trygg-hansa, men kan inte minnas att jag hade något försäkringsärende hos dem. Däremot var de vid tillfället mycket dyrare än det erbjudandet jag fick från IF. Läget kan givetvis ha ändrat sig nu.
Har kollat bilförsäkring vid ett flertal tillfällen och jämfört men inget har hittills varit billigare än Volvia. Sånt här styrs ju inte bara av vem man är utan också till stor del var man bor som jag förstår det.
Har rabatt då jag både har bil (Volvia), lägenhet, hus och veteranbil hos dem.
Tar inte ställning till vilket fb som är bäst, det kan nog variera mellan olika försäkringstagare, men vill bara bemöta att IF genomgående skulle vara skräp.
XC70 2.5T -05
Saab 9-3 SS Aero -03
Xc70 d5 awd Summum -13
Jeep CJ-7 Laredo 1980
Saab 9-3 SS Aero -03
Xc70 d5 awd Summum -13
Jeep CJ-7 Laredo 1980