Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
leiwi skrev:
Perra83 skrev:Hur vet man om man har Sensus navigation?? Jag har VOC och navigation och HP 7" i min V60 -13. Enligt någon support som jag var i kontakt med skulle jag kunna skicka destinationer till bilen men det går verkligen inte!!!

Enklast är att trycka på knappen i mittkonsollen som är märkt "NAV" antingen så startar navigationen eller så får du ett meddelande om att du måste aktivera funktionen (ca 7000:-)
Har du inte knappen så har du heller inte navigation :shock:
Jo naviknapp har jag och nya kartor fick ja på posten så allt funkar. Dock kan ja inte skicka destination till bilen.
Användarvisningsbild
av leiwi
Perra83 skrev:
leiwi skrev:
Perra83 skrev:Hur vet man om man har Sensus navigation?? Jag har VOC och navigation och HP 7" i min V60 -13. Enligt någon support som jag var i kontakt med skulle jag kunna skicka destinationer till bilen men det går verkligen inte!!!

Enklast är att trycka på knappen i mittkonsollen som är märkt "NAV" antingen så startar navigationen eller så får du ett meddelande om att du måste aktivera funktionen (ca 7000:-)
Har du inte knappen så har du heller inte navigation :shock:
Jo naviknapp har jag och nya kartor fick ja på posten så allt funkar. Dock kan ja inte skicka destination till bilen.

Nej jag tror inte att det går att göra med ditt system (RTI) , men ärligt talat är det ingen större förlust jag är inte så imponerad av den funktionen:D

Kan slå ett slag för Isudar och tr&arin[…]

Har en Hybrid T5. Uttagen 2020 juli. Nu (bara va[…]

Dragkontakt *Uppdaterad*

Vissa saker är det problem med om prylarna &a[…]

Använder Milenco Aero till XC40. Tror att det[…]