Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av BlackbirdCaD
Verkar som att Volvo har tagit bort möjligheten att välja laminerade sidorutor till V40?
Jag har alltid gillat Volvos laminerade sidorutor, det är i princip det enda bilmärket som erbjuder det, laminerade sidorutor tar ner ljudnivån, det blir mycket svårare för inbrottstjuvar etc.
Där har de förlorat allafall en köpare (mig).
Nu finns det ingen anledning att välja Volvo framför andra märken, Volvos laminerade sidorutor var det enda som var unikt med Volvo som gav något som andra märken inte kunde ge.
Senast redigerad av 1 BlackbirdCaD, redigerad totalt 0 gånger.
av HiTek
BlackbirdCaD skrev:Verkar som att Volvo har tagit bort möjligheten att välja laminerade sidorutor till V40?
Jag har alltid gillat Volvos laminerade sidorutor, det är i princip det enda bilmärket som erbjuder det, laminerade sidorutor tar ner ljudnivån, det blir mycket svårare för inbrottstjuvar etc.
Där har de förlorat allafall en köpare (mig).
Nu finns det ingen anledning att välja Volvo framför andra märken, Volvos laminerade sidorutor var det enda som var unikt med Volvo som gav något som andra märken inte kunde ge.
Om det är på "Bygg din Volvo" som du inte kunnat välja laminerade rutor så hade jag gått och frågat en säljare istället eftersom hemsidor är inte 100%
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Lyfter gammal tråd. Någon som vet ödet om denna läckra 19" fälg. (se tid. inlägg) Har mailat Volvo VPS om det också.
http://www.swedespeed.com/cgi-bin/pro/e ... e;p=Events Coverage/Industry Shows/Geneva Motor Show/2012;i=16;img=2012-geneva-motor-show-volvo-v40-014.jpg
Hjälp släpvagns kontakt

Blir nog skroten i så fall.

Köpråd, Volvo V50 D2

Kamremsbyte var 14000de mil. ganska enkelt, men sk[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Ok då.. Volvo Trollhättan gjorde ett fa[…]

Motorproblem

Att motorlampan blinkar när motorn går […]