Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av D4N5K3N
Jag har upplevt att andra förhandlare erbjuder skyddsplast til bilens dörrhandtag för att undvika nagelrepor i lacken. Eftersom Volvo inte erbjuder detta till sina modeller undrar jag om någon här evt. har en mall för plastfilm til handtagen på en V40 från 2017?
Användarvisningsbild
av Perra83
Men varför klöser man på lacken? Jag och sambon tar i handtagen.
Jag smäller lixom inte in med handen i kylskåpet, ytterdörren el skåpsluckorna när jag ska öppna dom.
Användarvisningsbild
av Micce1980
least skrev: ons 28 aug 2019, 14:46 För att man har handskar på sig på vintern?
För att man har en ring med utstickande dekor?
Har själv aldrig lyckats repa ändå. Det är bara folk som pendlar i hastighet och knappt använder blinkers och de som spillt kaffe halva vägen från bryggaren och som sätter ner koppen utan att torka av den som även repar där ;-) ;-)
av D4N5K3N
Tack så mycket, hade hoppats på något mer specifikt till en V40, men jag ska kolla på dessa och se om jag kan montera dom så det inte synns för tydligt
Användarvisningsbild
av fjohan82
D4N5K3N skrev: tor 29 aug 2019, 11:42 Tack så mycket, hade hoppats på något mer specifikt till en V40, men jag ska kolla på dessa och se om jag kan montera dom så det inte synns för tydligt
Annars kollar du med nåt företag som folierar bilar/klistrar dekaler på bilar.
De brukar ha det mesta i sortimentet, har haft företagsbilar där man har satt på detta i samband med att dekaler monteras.
AC problem Volvo S80 2000

Tack för ditt svar. Jag tänker på […]

däcktrycksövervakning v60 2017

jag startar bilen. står stlla när jag[…]

Extremt varma dagar skulle det kunna bli skillna[…]

Visa din semesterbil(d)

Får det vara 95, 96, 98 eller diesel helt ut[…]