Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Tror det är så att efter 14 dagar (tidigare var det 7 dagar) så får du inte ens kontakt varje timme. Innan dess kan man t.ex skicka en förinställd tid för värmaren och se till att den är igång när man kommer hem. (man ser till att skicka ett par timmar innan och alltså inte direktsänt utan tidsinställning.) Men efter en månad är det kört på det viset också. Dom var väl tvunga att dra gränsen någonstans för att den inte ska stå o dra ur batteriet. Fast man önskar att dom fixat nått sätt att "väcka" bilen igen eller förinställa en dag då den ska vakna upp igen...
av fyllet
Tack för svaren! Ja, jag ska ladda batteriet så mkt som möjligt men har fortfarande 10 mils körning innan den ställs tills vidare.
Då återstå det och se vad som händer när man kommer hem. Får försöka ta kontakt med bilen redan i Köpenhamn innan flyget till Göteborg:).
Tack alla!
av LumberJack
fyllet skrev:Tack för svaren! Ja, jag ska ladda batteriet så mkt som möjligt men har fortfarande 10 mils körning innan den ställs tills vidare.
Då återstå det och se vad som händer när man kommer hem. Får försöka ta kontakt med bilen redan i Köpenhamn innan flyget till Göteborg:).
Tack alla!
Vilken tur att bilen laddas när du kör så de där 10 milen gör bara gott :)

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]

På bilderna ser det bra ut men om du vill ta[…]

Behövde byta bakre länkarmsbussning h&ou[…]