- tor 17 sep 2015, 22:38
Polestar finns inte till D4 i V40/V40CC före Modellår 2015, dvs finns bara till den motor som har 190Hk i originalutförande.
Moderator: Moderatorer
drawman skrev:"Kapar" tråden lite, vågar man trimma en helt ny bil? (alltså inte Polestar utan BSR, Autotech osv). Tänker mestadels på nybilsgarantin.. Är sugen själv på att få mer effekt i min kommande V40 CC D3, men vågar inte trimma pga garantin, dessutom privatleasar jag bilen..Sambon köpte en C30 D3 ny och den trimmades efter 1600mil med RICA 201hk och 451Nm. Den gick riktigt bra.
drawman skrev:"Kapar" tråden lite, vågar man trimma en helt ny bil? (alltså inte Polestar utan BSR, Autotech osv). Tänker mestadels på nybilsgarantin.. Är sugen själv på att få mer effekt i min kommande V40 CC D3, men vågar inte trimma pga garantin, dessutom privatleasar jag bilen..Själv kommer jag att trimma min XC60 så snart jag får den men är såklart medveten om att garantierna kan ryka, det är min bil och jag gör vad jag vill med den. Om jag leasade skulle jag inte göra det pga att det är inte min bil och det kan bli dyrt om det vill sig illa.
Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]
blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]
Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]
Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]