- tis 22 dec 2015, 06:45
#1030999
Nops, ingår i lastpaketet, som jag skippade (vill inte ha högt lastgolv). Jag har sällan passagerare i bagaget som behöver ladda mobiler ;)
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
XC40 T4 AWD Inscription MY22: Bruks med puts
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
XC40 T4 AWD Inscription MY22: Bruks med puts
- By ChelseaHansa