Jönköping, Halland, Blekinge, Skåne, Gotland & Öland

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av pcdoktor
#801310
Har inga direkta problem men är jävligt nyfiken på vad DICE kan göra för mig och min bil och om man skall investera i en eller inte, finns här någon som har en fungerande lösning och har lust att dema lite hade det varit riktigt skoj. En fika tycker jag absolut det kan vara värt :D

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]