Jönköping, Halland, Blekinge, Skåne, Gotland & Öland

Moderator: Moderatorer

av tobenilsson
#1434122
Hej!

Jag skulle behöva hjälp av någon med VIDA/DICE läsare för att nollställa min växellåda då jag bytt ventilpaket!

Självklart betalar jag en slant för besväret!

Mvh/ Tobias

Xc70 -2007

..Åker man på framvagnsinställ[…]

Visa din semesterbil(d)

Båt är härligt att semestra i. Vi […]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini nå[…]

@SvenskTiger , Finns väl inga rätt elle[…]