Västra götaland, Värmland & Dalarna

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av epostaren
#1321075
Alltid Ditec Lackkonservering Original. Gör det alltid när bilen är ny och sedan underhållsbehandling var 18.e månad. Efter det är det bara att tvätta den (vintertid lite extra avfettning ibland) emellanåt, så håller den glansen o effekten hela tiden under minst 9 år. Betalade 4000:- när det gjordes på min nya V60 i december, då bilen var en vecka gammal.

Det behövs inga hålborrade skivor […]

Värmesköld över turbon

Att det med säkerhet skulle resultera i n&ari[…]

Kass generator? V70-2012

Kommer du åt att mäta direkt på g[…]

V60 2011 byte av kondensor

Hål i kondensorn efter påhälsning[…]