Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Beställde en v60 my14 Business edition för ca1 månad sen. I det paketet stod det att det ingick High performance med 7" skärm inte ens dvd alltså. Medans idag om man beställer en V60 med business edition så heter det sensus connect och då är det även med dvd. Kommer jag att få sensus connect i min iallafall? Det är var ju samma pris som när jag beställde. Annars kostar det 10.000 om man ska eftermontera sensus connect?. Jag får ingen klarhet i detta. Någon som vet hur det ligger till?
volvo har ju som bekant nya kampanjer hela tiden så det är ju inte omöjligt att det har ändrats på en mån, enklast är väl att kolla offerten el med säljaren vad du får, han bör ju veta.

DVDn är hur som helst värdelös då den bara fungerar då bilen står stilla, ingen bild under färd, connect kan ju dok ge ett mervärde för dig.
Walgot skrev:Beställde en v60 my14 Business edition för ca1 månad sen. I det paketet stod det att det ingick High performance med 7" skärm inte ens dvd alltså. Medans idag om man beställer en V60 med business edition så heter det sensus connect och då är det även med dvd. Kommer jag att få sensus connect i min iallafall? Det är var ju samma pris som när jag beställde. Annars kostar det 10.000 om man ska eftermontera sensus connect?. Jag får ingen klarhet i detta. Någon som vet hur det ligger till?
En annan sak, Sensus Connect kan man inte eftermontera. Det är Sensus Connected touch som går att eftermontera. Sensus connect är en vidareutveckling av Sensus, dvs den monteras när din bil byggs i fabriken.

Synd att dom inte är tydligare med detta, när det är så lika namn, Sensu Connect och Sensus Connected Touch. Att dom sen fortfarande för reklam för Sensus Connected Touch gör det ännu mer förvillande. Kanske säljs den fortfarande till andra Volvomodeller?

// Torbjörn

Det är ett så kallat dubbelmassesvä[…]

Man kan ju hoppas att växellådan har f&[…]

Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p[…]

Nej det har i alla fall jag aldrig varit med om&he[…]