Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Herkulez
Efter uppgradering till "nya" sensus får jag inte till Blåtands parningen till min Ipone 4s. Även provat frugans Iphone 4. Har följt alla anvisningar och varianter men det går bara inte. Någon som har några tips/trix eller har haft samma problem? Annars får jag väl böka med verkstaden nu i semestertider.
av Rasken
Försök para den via telefonmenyn och inte genom "blåtandsstreaming" menyn.
Har funkar för mig på dom lånebilar jag haft med sensus. Brukar aldrig funka via blåtandsstreamingen av någon konstig anledning.
av Nibbe
Jag tror som Rasken skriver att du måste para den på nytt via telefonmenyn.
Fick precis samma sak efter en service/uppdatering på min V40 och fick göra om (som om det va helt nytt) eftersom det kräver kod vid parning.
av Monchichi
Herkulez skrev:Efter uppgradering till "nya" sensus får jag inte till Blåtands parningen till min Ipone 4s. Även provat frugans Iphone 4. Har följt alla anvisningar och varianter men det går bara inte. Någon som har några tips/trix eller har haft samma problem? Annars får jag väl böka med verkstaden nu i semestertider.
Off topic, men rubriken ger upphov till andra tolkningar. Speciellt med din profilbild! :grin:
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]