Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det har funnits ute bilder ett bra tag, så du var inte tvåa, matchen är slut ;-)

Jag har väldigt svårt att förlika mig med r-design på xc60 my14, den ser inte klok ut framifrån ju. Plastlocken där drl-ljusen sitter ser ju ut som de är från en leksaksbil och den hängande läppen under grillen ser ut som den är direkt tagen från filmen cars.

Den 'vanliga, my14 börjar jag uppskatta, men liggande kromgrill lär ta lång tid att komma över.

/Martin
MartinS skrev:
Jag har väldigt svårt att förlika mig med r-design på xc60 my14, den ser inte klok ut framifrån ju. Plastlocken där drl-ljusen sitter ser ju ut som de är från en leksaksbil och den hängande läppen under grillen ser ut som den är direkt tagen från filmen cars.

Den 'vanliga, my14 börjar jag uppskatta, men liggande kromgrill lär ta lång tid att komma över.

/Martin

R-design fronten var inte snygg! Dem svarta locken vid DRL-ljusen ser billigt och fult ut!!

Vanliga fronten + grillen från R-design + nätet i den nedre luftintaget från R-design skulle bli så mycket bättre !

Perfekt, tack.

Har iaf själv en Ryobi som funkar dunder, […]

För normala försäkringar är de[…]

Jag har en dieselbil och en ren elbil. Det blir un[…]