Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Exquattro
Är lite avundsjuk på de nya Passatägare som har inbyggd internetuppkoppling i bilen som standard. Det skulle vara bra att ha för oss som jobbar i bilen. Borde inte det gå att, på ett ganska enkelt sätt, gå att utveckla detta även till oss med VOC? Jag menar, det mesta finns ju där redan.
av umekille
Nu har ju inte telebolagen täckande områden
i hela landet så detta är väl bara en önskegrej.
Som både telia o nån annan svarat...-Vi bygger
bara ut där det är lönsamt
Användarvisningsbild
av philipsguy
Det kommer inte vara standard med Sensus touch eller connected touch, som det inte heller är på VW.
Kommer krävas ett extra abonnemang eller tvillingkort, sistnämnda inte så smart om man delar bilen med andra
Användarvisningsbild
av 2013xc70
Hei , vi har ice nett-net1 i bilen , fungerer flott, i sverige ,norge og danmark.
av para
Exquattro skrev:Är lite avundsjuk på de nya Passatägare som har inbyggd internetuppkoppling i bilen som standard. Det skulle vara bra att ha för oss som jobbar i bilen. Borde inte det gå att, på ett ganska enkelt sätt, gå att utveckla detta även till oss med VOC? Jag menar, det mesta finns ju där redan.
I Passaten är det väl bara en vanlig 4G router inlagd i bagaget? och abonnemanget ingår bara i 6mån.
Ju enklare man gör det desto lättare att ta bort...
av Exquattro
para skrev:
Exquattro skrev:Är lite avundsjuk på de nya Passatägare som har inbyggd internetuppkoppling i bilen som standard. Det skulle vara bra att ha för oss som jobbar i bilen. Borde inte det gå att, på ett ganska enkelt sätt, gå att utveckla detta även till oss med VOC? Jag menar, det mesta finns ju där redan.
I Passaten är det väl bara en vanlig 4G router inlagd i bagaget? och abonnemanget ingår bara i 6mån.
Ju enklare man gör det desto lättare att ta bort...
Men oavsett vad det är för något och om man behöver förlänga abonnemanget så finns ju ändå utrustningen till det. Jag tror ändå att detta kommer att vara en standard i bilarna om några år, vi blir ju bara mer och mer uppkopplade hela tiden.
av chrand
Då de flesta av dagens smarta telefoner idag har funktionen "Dela Internet" så kan jag inte riktigt se detta behov.
Min Samsung S3 4G är till 99% alltid med i bilen. 4 snabba klick, och vips så har alla i bilen tillgång till WIFI med Internet access.

Har inte skruvat ut och kontrollerat mer än p[…]

Hade tillfälle att köra två andra […]

Har du lättmetallfälgar med väldigt[…]

Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]