- mån 11 mar 2013, 05:00
Hej!
Ny pa forumet och sitter tyvarr inte pa ett svenskt tangentbord. Hoppas det gar enda.
Jag har bestallt en V60 d4 awd De, Rdesign :)
Min forsta volvo efter 5saabar. Men nu nar det inte finns nya saabar far man ta d nast basta market ;)
Har varit runt och provat massa bilar, bmw och volvo klart goaste bilarna. Volvon far man mer i och var otroligt rolig att kora :)
Jag har valt till ett paket med 7" skarm, RTI, keyless,taklucka, varmarstyrning via mobil och varnare fram/bak. Annars e d bara en DE (va d nu innebar) med R-design och avtagbart drag.
Fragorna:
1: Jag vet att jag kommer vilja ha in en baslada. Sa min fraga ar om nagon vet vilka hogtalare som har vilka signaler? Hogniva har jag forstatt redan att det blir och det duger at mig.
2. Hur drar man lattast en ny strom matning fran batteri till bagaget?
3. Vart hittar man mest tillbehor for dessa bilar?
4 Finns d nagot man absolut inte far missa att skaffa till sin V60?
Om nagon ar intresserad finns mina gamla bilar har:
http://www.garaget.org/saabturbo95
MVH//Andreas
Ny pa forumet och sitter tyvarr inte pa ett svenskt tangentbord. Hoppas det gar enda.
Jag har bestallt en V60 d4 awd De, Rdesign :)
Min forsta volvo efter 5saabar. Men nu nar det inte finns nya saabar far man ta d nast basta market ;)
Har varit runt och provat massa bilar, bmw och volvo klart goaste bilarna. Volvon far man mer i och var otroligt rolig att kora :)
Jag har valt till ett paket med 7" skarm, RTI, keyless,taklucka, varmarstyrning via mobil och varnare fram/bak. Annars e d bara en DE (va d nu innebar) med R-design och avtagbart drag.
Fragorna:
1: Jag vet att jag kommer vilja ha in en baslada. Sa min fraga ar om nagon vet vilka hogtalare som har vilka signaler? Hogniva har jag forstatt redan att det blir och det duger at mig.
2. Hur drar man lattast en ny strom matning fran batteri till bagaget?
3. Vart hittar man mest tillbehor for dessa bilar?
4 Finns d nagot man absolut inte far missa att skaffa till sin V60?
Om nagon ar intresserad finns mina gamla bilar har:
http://www.garaget.org/saabturbo95
MVH//Andreas