Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V9097
Jag hittade spionbilder på en holländsk sida på det som verkar vara xc60 facelift. Inte helt förvånande blir den en aning v40-fierad

http://www.autoweek.nl/nieuws/21726/vol ... -opgefrist

Tittar man noga ser man att hela fronten är omgjord, även motorhuven. Baktill syns snyggt integrerade ändrör och en kromlist. Invändigt instrument från V40
av XC60
Ser bra ut, verkar som nedlackat blir en del av FL och hoppas de integrerade ändrören blir standard, för det där ser helt enkelt mycket mer premium ut än dagens lösning (om man inte har R-design eller skidplate bak). Hade dock hoppats/förväntat mig bakljus helt i LED-teknik (blinkers, broms etc).

Någon som vet när FL börjar produceras?
av JimmyK
XC60 skrev:Ser bra ut, verkar som nedlackat blir en del av FL och hoppas de integrerade ändrören blir standard, för det där ser helt enkelt mycket mer premium ut än dagens lösning (om man inte har R-design eller skidplate bak). Hade dock hoppats/förväntat mig bakljus helt i LED-teknik (blinkers, broms etc).

Någon som vet när FL börjar produceras?
V.20

Finns olika körlägen beroende på b[…]

Ni gör verkligen en höna av en fjäd[…]

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]