Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Om jag inte missförstår bsr- sidan så installeras trimmet bara i växjö.

Hastighetsspärr ändrad till 250km/h

Installeras bara av BSR i Växjö.
Trimsatsen passar alla drivlinevarianter (t ex: 2WD, 4WD, man, aut, DSG). Mjukvaran är unikt anpassad för varje drivlina.
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: inte citera hela föregående inlägg
Petróvitj skrev:...

http://sv.bsr.se/products/t2193/

"Vi levererar i nuläget inte trim till årsmodell 2012-2013"

Någon som vet varför dem har slutat med det?
Ingen som har någon info eller en gissning?
Har sjekket dette med BSR og grunnen er at Volvo har gjort endringer i programvaren på nye biler og dette har laget problemer. BSR hevder at dette ikke skal være noe problem for de som allerede har en trimmet bil. Kan forøvrig anbefale BSR på det varmeste. Har en XC60 D3 My 12. Det ble en helt annen bil etter trimming. Ikke bare går den vesentlig bedre. Girkasse og alt fungerer bedre. Jeg hadde tidligere bl.annet problem med at girkassen enkelte ganger rykket til ved nedgiring (problemet er beskrevet av flere) Etter trimming er dette helt borte. Det er også svært enkelt å laste programvaren ut og inn, og ifølge mitt svenske verksted (som jeg har god kontakt med) var det ikke mulig å se spor av trimmingen. De lastet også inn ny programvare, men dette førte ikke til problemer når jeg la tilbake mitt trim-program.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Jag bytte frihjulslager för några m&ari[…]

Finns ingen sticka på vea motorn, 5 cylindri[…]

Det brukar vara plåtkonsolerna som rostar s&[…]

Detta har börjat hända min v70 -12.. b[…]