Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Efter veckors väntan fick jag äntligen i förra veckan V60 laddhybridens spoilerläppar....... har bara inte hunnit montera dem... eller hunnit bestämma mig för om jag skall klippa bort snäppfästena och limma dem eller om jag skall skruva fast dem innifrån...

Någon annan som köpt? Övriga får väl se det som ett tips att de faktiskt finns att köpa nu för ca 850kr st, lackade (blanksvart) och klara... 8)
Här är en bra bild på dom och listen som är i nedre mitten grillen som jag har beställt...

Bild

Mvh
Per
Ja den ska gå att sätta dit som den ska sitta fast. Enligt bilden som man såg på när man beställde den så är listen en lös del så den passar på grillen med och utan PDC fram och borde då sitta fast med klipps. Detta visar sig när jag får den i början av nästa vecka. Priset var ca:440kr för den...

Mvh
Per
Riktigt sjysst!! Då gäller det bara att passa sig för snödrivorna i vinter då! Vad sätter man fast dem med?

Dum fråga kanske, men passar läpparna på en R-design utan några större modifikationer?

Jäkligt skönt att kunna "pumpa" me Volvo org.delar...
Nu har man hämtat listen och den kom på redan utanför Volvo. Var enkel att montera bara att trycka dit. Priset blev 400kr med rabatt.

Bild

"grålle1" hur går det med dina spoilers???

Mvh
Per
Bygga ”busbil”

Med begränsad budget så skulle jag i f&[…]

Dosan på andra bilden är en "l&ari[…]

Jäklar vad plastigt kinesisk den ser ut/k&aum[…]

Hehe, fler än jag som lagt märke till de[…]