Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tunnis
Någon som har koll på när My13 kommer att släppas för beställning?

Nån som hört om det blir några nyheter på XC60 my13.
T.ex start/stopp, CS upp till 50km/h, nya färger etc

Ska beställa så fort den släpps, men e ju lite nyfiken på om det kommer nåt roligt.
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: tillägg i rubriken
Användarvisningsbild
av Olle.H
Vecka 13 enl min säljare, väntar också på detta. Nya färger hade ju varit kul men det är väl att önska för mycket...
av tunnis
Ingen som hört nåt om my13?
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
Olle.H skrev:Vecka 13 enl min säljare, väntar också på detta. Nya färger hade ju varit kul men det är väl att önska för mycket...
Jupp, under denna vecka får säljarna info om MY-13. (Umeå)
Användarvisningsbild
av petkas
pratade nyss med min volvo handlare o enligt honom så är det inte mycket som ändras,vad det gäller xc60 så det enda som händer med den att fjärrisen får en ny look samt några färger som försvinner och nyckellös sysytem kommer att ingå i high-tech paketet så att det händer ingenting egentligen,o vad det gäller v70 så oystergrå kommer att försvinna+ att dom kromade listerna runt rutorna kommer att försvinna också.
av tunnis
Inga nya färger?
Förstår inte att Volvo inte kan få till lite schyssta färger.
Användarvisningsbild
av Olle.H
Finns ju fler färger till V40. Jag skulle önska mig en XC60 i Vibrant Koppar. Nästan lika snyggt som min C70 Cab saffran...
av matzen10
Vad kommer det sig att modellår -13 börjar säljas när det är 8 månader kvar på 2012? Har funderat på det några år nu.
Skulle förstå om det kom i juli/aug men inte i slutet av mars... Är det fler märken som kör enligt samma knepiga rutin? Och som sagt, vad e vitsen?
av Steff 99
Beställ nu , så får du din MY 13 till semestern, så har det varit många, många år.
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]

Bränslekrux...

Tänkte fixa till det man fuskat ihop i vintra[…]