Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mutternw
Bilen står hos handlaren och skulle levereras på måndag. Fick ett samtal igår om att Volvo stoppat alla leveranser pga något fel.

Någon som vet vad det är för fel och hur lång tid det kommer att ta innan jag får bilen?
av mutternw
moffe skrev:Hmm... hoppas det inte är något fel i de bilar som redan kommit ut :???:
Som det lät på säljaren gällde det även bilar som var ute och rullade.......
Användarvisningsbild
av petkas
Pratade med min volvo handlare för 2 timmar sen o han hade inte den blekaste vad det kunde vara,han t.o.m gick in in systemet o kollade men ingenting där heller,och han hade redan levererad 2 stycken i dag.
av mutternw
petkas skrev:Pratade med min volvo handlare för 2 timmar sen o han hade inte den blekaste vad det kunde vara,han t.o.m gick in in systemet o kollade men ingenting där heller,och han hade redan levererad 2 stycken i dag.
Skämtar du, kör dom en fuling för att det är sportlov och inte hinner leverera? Han surrade om att han hade 80 bilar han skulle leverera och att dom
inte kunde få ut en ända bil för att Volvo stoppade alla leveranser pga tekniskt fel!!
D4 VEA dricker olja

Nu har jag allt klart för mig kring vad motor[…]

Vet inte om släpvagnsbelysning är rä[…]

Misständningar Volvo S60 T5 2008

Har du fått spridarna testade? Alltså […]

Och en sak till: notis-ljudet från Google-a[…]