Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av drpatrik
Hämtade min v60 idag. Ligger i soffan och bläddrar i bruksanvisningen för RTI och på sidan 17 diskuteras en fjärrkontroll. Fick ni med någon fjärrkontroll?

Hälsningar,
Patrik
Användarvisningsbild
av MartinS
Kan man inte köpa till färren löst då?

/Martin
av drpatrik
Jag har hightech paketet och ska därför kunna se DVD när bilen står still. Enligt manualen ska fjärrkontrollen kunna styra allt dvs. Rti, cd,osv.
av moffe
Hitta sån här information...
Digital tv-mottagare
Du behöver inte missa ditt favoritprogram på tv även om du är påväg. Komplettera ditt High Performance Multi Media eller Premium Sound Multi Media-system med denna digitala tv-mottagare så kan du titta på marksända tv-program på den inbyggda 7-tumsdisplayen när bilen står stilla. Den digitala tv-funktionen hanterar du bekvämt med fjärrkontrollen som finns som tillval.
Verkar som man kan tydligen välja fjärrkontrollen som tillval.

Updatering:
Kollade lite till och hittade som tillval Multimedia Fjärrkontroll, den kostar 1500kr.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Japp, 1500 kostar den. Väldigt bra kvalitetskänsla faktiskt! Känns otroligt gedigen! Några "Touch-knappar" (på scrollhjulet bl.a) och när man rör den så tänds bakgrundsbelysningen på knapparna.

Allt på Sensus (och RSE) kan styras med fjärren. Har bara bild från en tidig "Test Vehicle" men den är precis likadan i min MY12.

Bild
Användarvisningsbild
av meko
Kan man alltså köpa till fjärren i efterhand? 1500:--? (Har HighTech och RTI) :D
Hjälp släpvagns kontakt

Blir nog skroten i så fall.

Köpråd, Volvo V50 D2

Kamremsbyte var 14000de mil. ganska enkelt, men sk[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Ok då.. Volvo Trollhättan gjorde ett fa[…]

Motorproblem

Att motorlampan blinkar när motorn går […]