Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pergrein
Du ska nog ge oss lite mer att gå på innan du kan få något vettigt svar på den frågan
*mil per år?
*stor/liten motor?
*gillar du utrustning?
*bor du i stan?
*pris?
m.m

Mvh
Per
av grålle1
Han hänvisar till ett gammalt test som AMS valde att publicera på nätet häromdagen (med diverse faktafel andra konstigheter som hör modern journalistik till) Om jag inte minns fel rekommenderade de en D5AWD kinetic med xenon, backvarnare och 17" (även om bilden de visade hade 18")...?
av chrand
pergrein skrev:Du ska nog ge oss lite mer att gå på innan du kan få något vettigt svar på den frågan
*mil per år?
*stor/liten motor?
*gillar du utrustning?
*bor du i stan?
*pris?
m.m

Mvh
Per
Det var inte menat som hjälp till mig, utan lite läsning för de som kanske är på väg att bestämma sig...
:D
av chrand
grålle1 skrev:Han hänvisar till ett gammalt test som AMS valde att publicera på nätet häromdagen (med diverse faktafel andra konstigheter som hör modern journalistik till) Om jag inte minns fel rekommenderade de en D5AWD kinetic med xenon, backvarnare och 17" (även om bilden de visade hade 18")...?
Ok. Det låter ju inte bra med fakta fel. Om Du pekar ut dem så kanske det kan bli intressant trots allt?
av pergrein
chrand skrev:
pergrein skrev:Du ska nog ge oss lite mer att gå på innan du kan få något vettigt svar på den frågan
*mil per år?
*stor/liten motor?
*gillar du utrustning?
*bor du i stan?
*pris?
m.m

Mvh
Per
Det var inte menat som hjälp till mig, utan lite läsning för de som kanske är på väg att bestämma sig...
:D
Okej... :lol:
av grålle1
chrand skrev:
grålle1 skrev:Han hänvisar till ett gammalt test som AMS valde att publicera på nätet häromdagen (med diverse faktafel andra konstigheter som hör modern journalistik till) Om jag inte minns fel rekommenderade de en D5AWD kinetic med xenon, backvarnare och 17" (även om bilden de visade hade 18")...?
Ok. Det låter ju inte bra med fakta fel. Om Du pekar ut dem så kanske det kan bli intressant trots allt?
Jag hade kanske fel... länge sedan jag läste artikeln i pappersformat... mittåt. Enda jag hittade när jag skummade igenom nu var just bilden med 18-tummare och tillhörande bildtext "utan 17-tummare blir det trist"?
av grålle1
Minns bara att jag läste testet i papperstidningen..... och det var inte igår! :D
Hög tomgång B230FK

Kan vara dålig jord. Jättevanligt fel s[…]

Volvo går dåligt så det gö[…]

Tysta sommardäck V90

Överlag är personliga omdömen av d&[…]

Tackar för tips! Diagnosverktyg är inf&o[…]