Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Richie85
Ny bil! Fikk tatt noen bilder da den var ankommet forhandler på Lørdagen! Dette er en DrivE, men det er vel økonomisk!
Oppdatering kommer når jeg får bilen!

Bild
Bild
Bild
Bild
av mojja
Grattis!!!
av grålle1
Niiiiiice! Grattis!
av LOTEZ
Sweet!

Är den svart eller metallic svart?
Snön gör att den ser ut o vara i nån grymt läcker blå nyans :) (på bilden framifrån)

Grattis
Användarvisningsbild
av StringerBell
Nybilsdoften när man öppnar dörrarna för första gången måste vara bedövande !
av mojja
Måste vara volvos snyggaste modell för tillfället. En v60 r-design sedan en t6a under huven ihop med aut och awd lär vara ruskigt rolig.

Tyvärr tillåter inte min nuvarande familjesituation ett sådant inköp:(
Användarvisningsbild
av hållundan
Fin bil det där! :)

Valde du "borttagning av emblem baklucka"? Ser ut som att det inte står DrivE, men det står ändå V60.
Hur ligger det där till egentligen? När man väljer bort det i bilbyggaren på VCC-hemsidan försvinner ju båda emblemen. Jag valde borttagning av emblem och vill egentligen inte ha något av DrivE eller V60.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
mojja skrev:Måste vara volvos snyggaste modell för tillfället. En v60 r-design sedan en t6a under huven ihop med aut och awd lär vara ruskigt rolig.
Den är grymt kul kan jag säga! Bytte in min XC60 R-design mot en ny V60 T6 awd R-design Polestar! :mrgreen: (D)
av grålle1
Jag undrade också över varför det inte satt DrivE emblem (om det inte göms av snön!!??)...
och jagvalde också bort emblem och har varken V60 eller motorbeteckning (T3 i mitt fall).

Hämtade ut en V90 MY26 förra veckan oc[…]

Problem med p-broms v60 cc-19

Tjena! För några veckor sedan fick jag[…]

Skumt fel b230ft

Men det kan ju knappt bli av ett toppackningsbyte.[…]

Vibration i bakvagn xc70

Ännu en xc70 -13 med samma problem med vibrer[…]