Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av RFL
Har lagt en beställning på en ny tjänstebil:

XC60 D3 Aut/Awd Summum
Ice White
HGV Paket
Tidur
18" Merac / 17" Segin
Fast Drag

Har specat Softbeige/Mörkgrå skinn, men velar lite. Är det någon som har bilder på den kombinationen?

Tycker det blir lite mörkt med den helmörka gråa, och för ljust (och opraktiskt) med endast softbeige.
Ta den du valt!

Tycker den kombinationen är riktigt snygg, fanns inte då jag köpte min förra XC60 så den blev heljus, men har haft den i en S80 för några år sen och stortrivdes.
Nu har jag en V70 som är mörk o trist.......
Ju ljusare dessto bättre tycker jag, ljus inredning andas lyx och flärd. Mörk är bara... mörk liksom.

/Martin
XC90_Executive skrev:Varför inte Soft Beige/Espresso (G116)? Den är ovanlig. Passar väldigt bra tillsammans med Nordic Light Oak panel tycker jag.
Oj vilken fin kombination! Nej men, det är ju exakt vad jag har i min bil, vilket sammanträffande ;-)

Jag hade hellre tagit soft beige faktiskt så man slipper den espressofärgader instrumentbrädan, den stör mig lite, men gärna med nordic light oak och ljus ratt och växelväljare.

Man ser inte så mycket av stolarna men resten ser man ju i allafall även om bilden är aningen mörk.
http://www.gunneby.se/xc60/inne.jpg

/Martin
MartinS skrev:Ju ljusare dessto bättre tycker jag, ljus inredning andas lyx och flärd. Mörk är bara... mörk liksom.

/Martin
Lite så jag känner också, därav av valet. Softbeige/Mörkgrå blir då en bra kompromiss med det mörka där det slits/skitas ner. (Dörrar, mattor, bagage osv)
XC90_Executive skrev:Varför inte Soft Beige/Espresso (G116)? Den är ovanlig. Passar väldigt bra tillsammans med Nordic Light Oak panel tycker jag.
Gillar inte den bruna espressofärgen och dessutom så är taket nått (och överskridet :D) så panelen hade debiterats på mitt konto :-O)
Petzzon skrev:Ta den du valt!

Tycker den kombinationen är riktigt snygg, fanns inte då jag köpte min förra XC60 så den blev heljus, men har haft den i en S80 för några år sen och stortrivdes.
Nu har jag en V70 som är mörk o trist.......
Känns som om jag gjort rätt val mao. Hade varit intressant att sett det i verkligheten bara. Hade en kollega som hade en V70 med den kombinationen för många år sedan. Kommer ihåg det som snyggt.
Jag har dynamic blond med Cross Avenue paneler. Tycker bil ska vara mörkare utanpå och ljusare inuti.
Visst, det ljusa blir solkigt med tiden, men då har det i alla fall varit snyggt en gång. En mörk inredning börjar som hemsk och går därifrån neråt...

Tack skall ni ha, det var ju inte svårare &a[…]

Tack för tips. Det blev vanlig bränslesl[…]

99% att det är batteriet.

Lägger till en bild. Vad sitter där inn[…]