- lör 29 okt 2011, 16:29
#581819
Hallo alle !
ADVARSEL !!!
Jeg hadde service i Arvika hos Hemia nå på fredag. Det kostet 2625 SEK.
MEN når jeg ankom til dem, så fikk jeg beskjed at dem IKKE kunne oppdatere bilen med ny software, pga. dem hadde tidligere erfart på andre Volvo
biler fra Norge at det kunne kræsje bilens data systemer osv...
Jeg fikk beskjed i fra Helmia på forhånd at dem kunne oppdatere (updatering) 2.0 Service.
Jeg tok kontakt med Bilia i Norge når jeg var i Sverige og fikk beskjed at jeg IKKE for (måtte event. ha betalt for det i Norge) oppdatering på bilen min siden jeg hadde tatt service i Sverige. Jeg må nå vente til neste år på neste service for å få software oppdateringen 2.0 service.
Hadde jeg vist dette på forhånd hadde jeg IKKE tatt service i Sverige og hos Helmia.
Dette er veldig dårlige service fra Helmia sin side at dem ikke kan informere meg eller andre Norske kunder på forhånd !!!
Jeg har nå sendt en mail til Helmia der jeg ber om en kompensasjon på 1500 NKR pga. feil informasjon dem ga meg.
Så jeg anbefaller IKKE å ta service i Sverige når Helmia ikke kan gjøre en 100% jobb !!!
ADVARSEL !!!
Jeg hadde service i Arvika hos Hemia nå på fredag. Det kostet 2625 SEK.
MEN når jeg ankom til dem, så fikk jeg beskjed at dem IKKE kunne oppdatere bilen med ny software, pga. dem hadde tidligere erfart på andre Volvo
biler fra Norge at det kunne kræsje bilens data systemer osv...
Jeg fikk beskjed i fra Helmia på forhånd at dem kunne oppdatere (updatering) 2.0 Service.
Jeg tok kontakt med Bilia i Norge når jeg var i Sverige og fikk beskjed at jeg IKKE for (måtte event. ha betalt for det i Norge) oppdatering på bilen min siden jeg hadde tatt service i Sverige. Jeg må nå vente til neste år på neste service for å få software oppdateringen 2.0 service.
Hadde jeg vist dette på forhånd hadde jeg IKKE tatt service i Sverige og hos Helmia.
Dette er veldig dårlige service fra Helmia sin side at dem ikke kan informere meg eller andre Norske kunder på forhånd !!!
Jeg har nå sendt en mail til Helmia der jeg ber om en kompensasjon på 1500 NKR pga. feil informasjon dem ga meg.
Så jeg anbefaller IKKE å ta service i Sverige når Helmia ikke kan gjøre en 100% jobb !!!
Volvo 4 Life - That will be the NeXT Volvo ?
XC 60 Electric will be the NeXT Volvo for me.
XC 60 Electric will be the NeXT Volvo for me.