Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av micke2
Va säger ni som vet, blir det nåt trim från polestar till t3an snart?
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: rubrik ändrad
av Micke008
Det borde komma något så man får upp den till en T4a. Men då det är en fordmotor så kanske inte intresset är så stort, eller kunskapen om motorn. Samtidigt som T4an inte har så mycket utrymme för trim, annars kunde man tänkt sig att båda kunde få trim på kanske 195hk.
av Mrmuscle
Tja!
Har också en t3. Vore kul om polestar kommer med trim till t3, t4. Kan också tänka mig att om de gör det borde det bli ca 195-199 hp för båda. Att trimma upp t3 till t4 känns rätt onödigt då man bara märker skillnad efter 4000 varv!

Brs och Rica har ju 199 hp för båda, så det är nog där det kan komma att ligga då!
av grålle1
Har varit uppe några gånger förrut... Så länge T3 byggs så lär nog inte Polestar komma med trim till T3.
av Mrmuscle
Hmm, vet inte om det har så mycket med att göra om t3 säljs. Xc60 d3 släppte de trim till så det blev samma som d5 trim. Men så länge årsmodellen säljs släpps väl inget, men till My 11 t3, t4 kan jag tänka mig det släpps snart!

Du har väl sökt hjälp igen på[…]

Nja, riktigt så enkelt är det inte. Ja[…]

Fungerar det med vaccumslang?

Har samma problem, bilen var inne på verksta[…]