Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av olifen
Kan man välja till tiltfunktion (när man backar) för backspeglar som extraval på momentum +Rdesign på s60?!
Det ingår ju i summum! Jag har varit hos volvohandlaren och kollat med dom, men de kunde inte få fram nåt och man kan inte bygga på hemsidan..

Någon där ute som har tiltfunktion på momentum t.ex ???
av s6025t
Tiltfunktionen får du bara om du har elmanövrerad förarstol med minne som ingår i summum köper du till elmanövrerad stol + elmanövrerade speglar till en momentum eller R-design borde du få den funktionen men det blir ju dyrt...
av s6025t
Stolen har minne för både sidospeglar o stolsinställning det behövs ett minne för att speglarna ska gå tillbaka till hur de var inställda innan de tiltades
av pergrein
Det är pga att man har ett minne i el-stolen och då använder dom det till att vinkla ner speglarna.

Mvh
Per
av menbj0
Det här var ju tråkiga nyheter för mej som beställt R-design och lagt till Elinfällbara speglar just för att få tilt funktionen. Jag kanske inte kan klandra säljaren för att han inte visste detta.
av pergrein
Frågade du han om det var tilt med el-infällbara speglar?

Mvh
Per
av grålle1
Hade samma funderingar och tänkte välja till elinfällbara speglar just pga funktionen tilt vid back... men då jag fick veta att det bara var tilt vid kombinationen elstol så skippade jag elinfällbara speglarna (hade det på V70'n och använde det...... aldrig)

Återigen stort tack! Om jag då &aum[…]

Jag har en Volvo V50 2005 2,4 och informationsdis[…]

Infästning till insynsskydd sökes

Hej Ska sälja insynsskyddet och kom på […]

Har du någon koll på i vilken ordnin[…]