Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

http://www.specialfalgar.se/fälgar/sort ... o-max.aspx

Vad tror ni om denna fälg? Vet inte hur man klistrar in bilden direkt i tråden så om någon vet hur man gör får dom jätte gärna göra det :-)-)
Sådär..

Bild

Med tanke på priset hade jag nog tittat på originalfälgarna.
Víll ju inte ha samma fälgar som alla andra :roll: Kommer ju åka runt på cratus 18 på vintern och vill ju inte åka runt på cratus 20" på sommaren då:( Priset var ju rätt så kraftigt med blir ju inte billigare med orginal fälgar heller:)
mojja skrev:Víll ju inte ha samma fälgar som alla andra :roll: Kommer ju åka runt på cratus 18 på vintern och vill ju inte åka runt på cratus 20" på sommaren då:( Priset var ju rätt så kraftigt med blir ju inte billigare med orginal fälgar heller:)
Okej, jo man vill ju inte vara som alla andra :) Men här där jag bor i NV-Skåne, så finns det inte många XC60 R-Design i Ice White, så för egen del så spelar det inte så stor roll. Eftersom jag får min i maj, så har jag några månader på mig att fundera över fälgval inför vintern. Jag gillar Achilles 19", men vet i tusan om den är så lämplig för vinterbruk. Men å andra sidan så kan man använda den som sommarfälg och cratus 18" till vintern.
Nu slipper jag iallfall o tänka mer på detta fälgarna är köpta :mrgreen:
s6025t skrev:Det finns kompletta originalfälgar 20tum att köpa de borde ju bli lite billigare än o köpa styckvis det borde ju finnas även 19tum
http://vccs.volvocars.se/AccessoriesWeb ... VCC-428862

Nja, komplettpriset på en 19" achilles är 20 000 kr, tveksamt billigare, men man kan naturligtvis deala lite med handlaren om man lägger en order på vinterdäck samtidigt som man beställer bilen.
mojja skrev:Nu slipper jag iallfall o tänka mer på detta fälgarna är köpta :mrgreen:
Blev det ovanstående?

Själv har jag fastnat lite för Volvos "minos", men jag har många månader på mig att bestämma mig :)
XC60D3 skrev:
mojja skrev:Nu slipper jag iallfall o tänka mer på detta fälgarna är köpta :mrgreen:
Blev det ovanstående?

Själv har jag fastnat lite för Volvos "minos", men jag har många månader på mig att bestämma mig :)

Jo det blev dom fälgarna. Ni kommer aldrig gissa vad jag fick ge för 4st nya i kartong:)) 20x8,5 et45 5/108
Oljespec.

Tack för detta, men har inte tillgång t[…]

Lagning av mindre lackskador

Lackstift funkar hyfsat på riktigt små[…]

B230E K-Jetronic 740 till 240

Har sökt info om vilket bränsle man ska […]

Är den xenonkonverterad med kina-dynga? Det[…]