Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mrmuscle
Vill ha en T4 momentum! Men till ett bra pris förståss. Bra pris enligt mig är ca 15-20 000 över kampanjpriset på T3. Det borde gå att förhandla till sig med lite ansträngning tycker jag.Eller vad tror ni andra som vill ha T4?
Riktigt dåligt med T4 i lager hos bilförsäljarna.

Vad kommer nästa kampanj bli på v60 tror ni? Drive motorerna säger några? Vad är det för nåt? Är det dem motorerna med endast 115 hästar?
av Petzzon
Mrmuscle skrev:Vill ha en T4 momentum! Men till ett bra pris förståss. Bra pris enligt mig är ca 15-20 000 över kampanjpriset på T3. Det borde gå att förhandla till sig med lite ansträngning tycker jag.Eller vad tror ni andra som vill ha T4?
Riktigt dåligt med T4 i lager hos bilförsäljarna.

Vad kommer nästa kampanj bli på v60 tror ni? Drive motorerna säger några? Vad är det för nåt? Är det dem motorerna med endast 115 hästar?
Personligen skulle jag aldrig välja T4a vi valde T3 pga av priset.
Kan inte tänka mig betala extra för en motor som är lite piggare över 4000 varv:)
Om inte kampanjen funnits hade jag valt T5 om jag skulle kliva upp.

Nu kan det nog bli trim till 200hk på T3:an istället
av titanum
En anledning för mig är att T3 inte går att få med automat, utan den enklaste bensinaren bland S60/V60 just nu är T4. Hade förmodligen haft en kampanjbil beställd nu vid det här laget men Volvos allt mer besynnerliga urval av modeller och konfigurationer till kampanjerna stoppar nog många från att "slå till". Fick inget vidare bra pris heller på en T4 aut i jämförelse med en T3 (man.).

Gäller tidigare modeller som jag först[…]

Började med att bilen larmade om låg ba[…]

Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]