Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobbev
Hej

Väntar på min V60 och har en fråga. Har beställt Teknikpaket "High Performance Multimedia med 7" skärm".

Jag har en iPhone 4 och undrar om det är någon som vet om man kan streama t.ex Spotify via bluetooth och inte bara musikfiler man har i sitt bibliotek? Är ju även intressant om det går att streama ljud från t.ex Sveriges Radios app.

/Tobbe
Användarvisningsbild
av Kaikki
Hej!
Ja det går att streama Spotify via blåtanden till stereon, det går även att streama olika radio appar via blåtanden. Jag använder the voice till exempel, funkar klockrent. Har förvrigt också en Iphone 4 till detta.

mvh
av Tobbev
Ok, tack för svaret.

Bara en fråga. Ser att du kör en C30, så jag antar att det är en eftermonterad lösning du har i den? Eller har du provat detta i en V60/S60?

/Tobbe
av Tobbev
Kanon!

Men jag antar att man inte kan styra spotify med rattknapparna? Det vore för bra för att vara sant....
av chrand
pianopeter skrev:Tjena tobbe, de funkar klockrent i min V60, de är grymt.
pausa och byta låt framåt och bakåt funkar fint. Sedan sitter väl telefonen fint till så du kan scrolla i appen bland låtar och spel listor.
:D
av Tobbev
Underbart.

Tack för all info!

Nu skall jag bara vänta till den 28e februari kl 11.00. Då hämtar jag bilen.
Luktar avgaser i kupen

Jag gissar att det är den här slangen d[…]

Elpriset

Jag gjorde en liknande uträkning enligt lenna[…]

Beställa ny V90 T6 recharge

Du verkar prioritera komfort och en behaglig k&oum[…]

Är det någon som fått återk[…]