Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

sitter inte telefon knapparna för telefonen på ratten på v60? körde en igår med summum paket tror jag och det fanns inga knappar för telefonen där! man är väl inte så dum att man flyttat dom till instrument panelen?
Man svarar genom att trycka på det lilla ljulet bland knapparna till höger på ratten. Man lägger på med Exit, också bland knapparna till höger.
För att scrolla mellan kontakter används det lilla hjulet. Börjar man med att scrolla upp hamnar man bland sist mottagna, ringda etc. Scrolla ner och du hamnar i telefonboken.

Vad jag sett på de nya Volvo jag kört, V60, S60, XC60, så finns inga symboler i form av telefonlur på de nya modellerna?!
För att komma in i telefonen kan man antingen trycka på knappen för röststyrning på ratten (om man har navi). Eller hålla inne "exit" på ratten, så kommer det upp en valmeny på skärmen, scrolla upp och ner med hjulet, välj tel. Eller trycka på Tel, på mittkonsollen.

Letar original gummimattor till V70 -04 och textil[…]

Jag har beställt en ny begagnad ECU. Jag &aum[…]

Youtube-tråden

Om någon undrar hur däck tillverkas (ho[…]

Vägmätare saknas

Fast det får du inte.