Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av chrand
Hej jag lämnsade in min V60 hos volvo idag. Då passade jag på att fråga efter några priser på tillbehör.
En av frågorna jag ställde gällde att uppgradera mitt teknik paket som inkluderar High Performance Multimedia med RTI förberedelse. Priset jag fick på detta var 16000:- Kan det verkligen stämma?
Om man kollar på volvocars.se så kostar RTI 9000:- Vad är det den är förberedd för? ??:-/
av Steff 99
När man beställer ny bil kostar paketet 17.000kr, innehållande, keyless, HP, multimedia 7"-skärm inkl. nav. till V60
av perhall
Teknikpaketet är ju vid nybilsköp.

Likaså 9000 för RTI.

Vid eftermontering kostar det (nästan) alltid mer så 16000 låter rimligt.
PH
av McBoogie
Hej jag lämnsade in min V60 hos volvo idag. Då passade jag på att fråga efter några priser på tillbehör.
En av frågorna jag ställde gällde att uppgradera mitt teknik paket som inkluderar High Performance Multimedia med RTI förberedelse. Priset jag fick på detta var 16000:- Kan det verkligen stämma?
Om man kollar på volvocars.se så kostar RTI 9000:- Vad är det den är förberedd för? ??:-/
Hmm jag det låter dyrt men frågan är om de måste in och rota i instrumentbrädan för att stoppa in GPS samt peta in en hårdisk någonstans. För visst är det så att kartorna ligger på HDD numera.
av chrand
Hmm. Så RTI förberedelse är alltså 7" skärm och inget annat?
av perhall
Det kan ju inte räcka med bara kartan hur som helst... bra med monteringsanvisningen.../PH
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Takk. Abm er i orden. Nedlasting av apper som ikke[…]

XC70 -14 Stolvärme reglering?

För att byta värmeslinga får man &[…]

Alla kunde nog fås med det, men det ingick i[…]

Vägmätare saknas

Tryck på OK/mitt-knappen på höger[…]