Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag har sett standardbilar med fast drag, standardbilar med delbart drag och bilar med skidplate och delbart drag (där för övrigt täckplattan borde varit lackad!?)... men jag har inte lyckats hitta någon R-design bil med infällbart drag ännu! Bilder någon?
Senast redigerad av 1 grålle1, redigerad totalt 0 gånger.
Haha... jag hör dig!

Men jag trodde det var just det V60 handlade om... att vara sportig - men ändå praktisk! Jag vill ialla fall kunna dra min "sportiga Bowrider-båt" med min V60, tror det blir ett vackert ekipage :)

Tycka vad man tycka vill, men det finns täckkåpa för R-designbakdelen och jag undrar hur den ser ut 8)

(Sen kan jag väl erkänna att jag inte kommer beställa en R-design, men bakdelen kommer sannolikt åka på ändå fast med lite modifiering :wink: .)
grålle1 skrev:Haha... jag hör dig!

Men jag trodde det var just det V60 handlade om... att vara sportig - men ändå praktisk! Jag vill ialla fall kunna dra min "sportiga Bowrider-båt" med min V60, tror det blir ett vackert ekipage :)

Tycka vad man tycka vill, men det finns täckkåpa för R-designbakdelen och jag undrar hur den ser ut 8)

(Sen kan jag väl erkänna att jag inte kommer beställa en R-design, men bakdelen kommer sannolikt åka på ändå fast med lite modifiering :wink: .)

:-)-)
Hittade själv idag.... världens sämsta bildkvalité, men man ser dock hur det är löst...... det jag ville veta var hur stor "blöjan" var och om den var med eller utan luftriktare!

Bild
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Takk. Abm er i orden. Nedlasting av apper som ikke[…]

XC70 -14 Stolvärme reglering?

För att byta värmeslinga får man &[…]

Alla kunde nog fås med det, men det ingick i[…]

Vägmätare saknas

Tryck på OK/mitt-knappen på höger[…]