Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

I detta snöhelvete som vi har nu så kunde jag inte backa in på tomten annat än att plöja i en 30-40cm djup snö. Flyttade igår på bilen och skottade där den stått och ställde sedan tillbaka den. Nu idag när jag rullar fram den så ser jag fläckar i snön från något som läckt. Blev likadant när jag parkerade på ett annat ställe. Skulle tippa att det är någonstans kring bakaxeln, eller möjligtvis framför. Färgen är lätt gulaktig. Diesel, eller? Vad kan det vara som hänt här? Bilen är en XC60 D4 AWD från 2017. Tyvärr är alla bilverkstäder i närheten överbelastade och ingen har tid att kolla på det nu.
Av någon anledning gick det inte att lägga in de bilder jag tagit...
Varför kan jag inte lägga in bilder här. Får en gul varningstriangel och när jag klickar på den får jag upp följande:
ERROR
Det gick inte att fastställa bildens storlek. Vänligen verifiera att den URL du angav är korrekt.
(bilden är på 3,6MB)
Pwr4fun skrev: Idag, 12:18 Varför kan jag inte lägga in bilder här. Får en gul varningstriangel och när jag klickar på den får jag upp följande:
ERROR
Det gick inte att fastställa bildens storlek. Vänligen verifiera att den URL du angav är korrekt.
(bilden är på 3,6MB)
tryck på "ladda upp en bilaga" -> "lägg till filer" -> "placera inom inlägget" (kom ihåg att bilderna bör vara JPEG eller PNG)
Elpriset

På talt om elpris... Varför inte kö[…]

DPF fel på en T3??

Då T3 är en bensinmotor kan den ju inte[…]

Kupevärme

Hej! Jag har en Volvo 945:a från 1991 som ja[…]

Servicekostnad XC/C/EX/EC40

Hade 12000 mils servicen nu på min elektrisk[…]