Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
Många här är nöjda med Bosch aero twin via www.wipers.se bland annat

"Som användare hos jagrullar.se erbjuder vi er 15% rabatt på hela sortimentet.
Ange rabattkod: jagrullar123
Obs! Anges i kundvagnen under rabattkod, ej kassan." Vet i tusan om de slår amazons pris dock

Har du volvos kan du byte ut enbart gummit om du vill men minns ingen kostnad för detta
Användarvisningsbild
av fjohan82
Dieselvolvo skrev: lör 04 dec 2021, 16:49
frippe64 skrev: lör 04 dec 2021, 16:44 Bosch är inte skit.
https://www.amazon.se/Bosch-Aerotwin-A0 ... B003NDZPC4
Tack för tips! Men det känns För billigt, inkl frakt...men ibland kanske man ska ha lite tur!
Aldrig handlat på Amazon....men kanske borde prova :)
Jag har köpt just dessa från den handlaren för några veckor sen, toknöjd! :-)
Det gäller dock att man är observant med fästet, dessa levereras inte med flera olika som andra upplagor av Bosch-blad gör.
av kievY
Jag kör också med Bosch, köpte faktiskt ett par extra under black friday att ha som extra. Köpte även Bosch till bakrutan, den är nog aldrig bytt men torkar fortfarande rent :)
dock har jag märkt att ibland gnisslar mina om det är lite regn på rutan så de torkar typ mot torrt. Tar jag spolarvätska så tystnar de, sen börjar de gnissla igen.. kanske åkte på ett måndagsex.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Dieselvolvo skrev: lör 04 dec 2021, 19:36 fjohan 82: är det något "vändljud", eller är dina helt tysta?
Mina är helt tysta men det finns såklart måndagsexemplar av allt.
av Dieselvolvo
fjohan82 skrev: lör 04 dec 2021, 19:41
Dieselvolvo skrev: lör 04 dec 2021, 19:36 fjohan 82: är det något "vändljud", eller är dina helt tysta?
Mina är helt tysta men det finns såklart måndagsexemplar av allt.
Tackar! Får nog investera i ett par!

Hej! Om det var till mig frågan var så[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Lyfte i dragkroksfästet, gick hur bra som he[…]

Oavsett drivmedel är Sverige en udda marknad […]

Glömde bort att jag skrivit detta, men fö[…]