Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nht1 skrev:Om, tänkte på nyare modeller typ 2014-2017.
Vilken skärm ser gammal ut? Oavsett så ifrån my14 och frammåt så ser modellerna lika ut men man kan välja olika tema i displayen och de enklare kan väl inte ens välja Performance temat som är det enda jag använder, skulle inte ens tänka på de övriga.
Bilagor
xc60.jpg
xc60.jpg (52.1 KiB) Visad 867 gånger
jag tippar på att TS syftar på skärmen i instrumentbrädan. och instrumentklustret är väl inte heller särskillt modernt längre, Volvo var ju rätt sena ute där. Hela XC60 är ju en gammal modell om man säger så, likaså inredningen. kolla in merca och Audi tex, tusen gånger modernare gränsnitt.
Derank skrev:jag tippar på att TS syftar på skärmen i instrumentbrädan. och instrumentklustret är väl inte heller särskillt modernt längre, Volvo var ju rätt sena ute där. Hela XC60 är ju en gammal modell om man säger så, likaså inredningen. kolla in merca och Audi tex, tusen gånger modernare gränsnitt.
Min brorsa hade en A5 MY15 förut, den var ju många år efter volvo. Den MY17 han har nu skulle jag säga ligger i fas med Volvos motsvarande årsmodeller. Så nej, jag håller inte med om att det är tusen gånger modernare.
Derank skrev: tis 02 nov 2021, 23:05 jag tippar på att TS syftar på skärmen i instrumentbrädan. och instrumentklustret är väl inte heller särskillt modernt längre, Volvo var ju rätt sena ute där. Hela XC60 är ju en gammal modell om man säger så, likaså inredningen. kolla in merca och Audi tex, tusen gånger modernare gränsnitt.
Nja, håller inte med. Jämfört med Audis och Mercedes absolut senaste modeller ja. De har annars modeller fram till 17-18 där helt analog instrumentpanel är standard, samma gäller BMW. Volvo var snarare i framkant då men halkar istället efter nutid med de två senaste instrumentpanelerna.
Vad heter det som är trasigt?

Kolla förresten hur det ser ut på andra[…]

Tex får man alltså på B96 dra v[…]

Ett tips är att testa de olika stolarna - det[…]

Det är vänster fram som låter. . I[…]