Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Spicata
Jag har blivit med Volvo igen!

Senaste gången det begav sig var 1994, då vi köpte en ny 855 SE för bra mycket mer pengar än för denna V60.

Ska bli skönt att slippa min Peugeot 308 2014 ( hoppas jag. :-) .)

Om ni kan se specsen innan de tar ner den från KVD, så tyck gärna till vad ni anser om pris och utrustning osv.
https://www.kvd.se/auktioner/volvo-v60-t3-152hk-75987
Användarvisningsbild
av Spicata
Ja, det blir en hel del att gå igenom i menyer och handböcker. Är lite nördig och har faktiskt läst nästan alla sidor och trådar om just V60 här på forumet.

Så Tack! för läsning och visdom som jag har dragit åt mig som en svamp under några dagar. Ska försöka logga in på My Volvo för att se lite djupare i bilens utrustning och liknande.
Hon sa det på KVD ikväll, att det tog några dagar från hämtningen på Torsdag, tills VOC skulle fungera, med ny ägare och så ( ska jag erkänna så vetetusan vad VOC är för något, men en kan ju lära sig)
Så nästa vecka åker jag ner 40 mil för att hämta en oprövad bil för 195k....känns lite sådär ska jag erkänna, men den såg verkligen ok ut ändå.
Vilken ratt? 240

Ännu inga svar? Troligen går det bra, m[…]

Bytt vattenpump? - då har ju kamremmen varit[…]

Vida 2014D... utgående...

Bara för att vara helt klar här. HETER p[…]

Bokat för besiktning, kunde inte tacka nej […]